1. Նշել բնապահպանական
խնդիրներ,
որոնք
առավել
արդիական
են
Հայաստանում.
Բերել
օրինակներ:
Հայաստանում կան բազմաթիվ բնապահպանական խնդիրներ: Ակտուալ խնդիրները շատ են՝ պոչամբարների առկայությունը,գյուղական համայքների աղբահանության մակարդակի պատճառով առաջացող աղտոտվածությունը,
բազմաթիվ
ՀԷԿ-եր կառուցելըև այլն:
Ամենաակտուալը
ըստ
իս,
հանքաարդյունաբերության
պատճառով
առաջացած
պոչամբարեն,
որոնք
իրենցից
ներկայացնում
եմ
ծանր
մետաղների
մեծ
գոյացություններ:
2. Որպես
Երևանի
բնակիչներ
ո՞ր
էկոլոգիական
խնդիրներին
եք
առավել
բախվում:
Երևանը բոլորիս հայտնի է աղտոտվածությամբ: Փողոցում շրջելիս հնարավոր չէ, որ նկատած չլինեք հատակին քամուց շարժվող տոպրակների, չիպսերի ու քաղցրավենիքների թղթերի և այլն:
Այստեղ
միայն
մեր
իշխանությունը
չէ,
որ
մեղավոր
է:
Մենք՝
ինքներս,
աղտոտում
ենք
մեր
շրջակայքը,
ու
հետո
մեղադրում
կառավարությանն
ու
իշխանություններին՝
թե
ինչու
չեն
մաքրում
քաղաքը
աղբից:
Եթե
ամեն
մեկն
ուղղակի
իր
աղբը
պահի
իր
մոտ՝
մինչև
մոտակա
աղբամանի
մոտ
կամ
տուն
հասնելը,
ապա
հաստատ
քաղաքը զգալիորեն
կգեղեցկանա:
3. Արդյո՞ք
էկո
խնդիրներն
ու
մարդկանց
առողջությունը
փոխկապակցված
են:
Բնականաբար, էկո խնդիրները մադրկանց առողջության վրա ուղղակիորեն ազդում են: Պոչամբարների հարևանությամբ ապրելը
մարդու
համար
ոչ
միայն
վնասակար
է,
այլ
նաև՝
վտանգավոր:
Ծանր
մետաղները
տարբեր
ձևերով
մտնում
են
մարդու
օրգանիզմ,
որը
արդեն
բազմաթիվ
հիվանդությունների
պատճառ
է
դառնում:
Իսկ
նախկին
պոչամբարների
վրա,
ոնոք
ծածկված
են
հողի
բարակ
շերտով,
գյուղացիներն
աճեցնում
են
տարբեր
բույսեր,
բանջարեղեններ,
հետո
վաճառում
ու
ստացված
գումարով
ապրում:
Հիմա
մեզանից
ոչ
ոք
չգիտի,
թե
խանութում
վաճառվող
բանջարեղենը
ի՞նչ
ծագում
ունի,
որտեղից
է
բերված
ու
ի՞նչ
պայմաններում
է
աճեցված:
4. Ինչպե՞ս
կարող
եք
ազդել
կրտսեր
դպրոցների
սովորողների
վրա՝
բարձրացնելու
նրանց
էկոկրթությունը:
Ինչպես երեխաները սկսում են կրթվել 5,6,7 տարեկան hասակից, հենց նույն տարիքից էլ պետք է նրանք սկսեն ստանալ էկոկրթություն: Պետք է մերկրտսեր ընկերներին սովորեցնենք, թե ինչպե՞ս պետք է, ապրել որպեսզի չվնասենք բնությանը ու բացատրենք, թե ինչո՞ւ պետք չէվնասել բնությանը և այլն: Կարող ենք էկոդասեր անցկացնել, շաբաթը մեկ անգամ, կամ պարտադիր առարկա դառնա էկոլոգիանբոլոր դասարանների համար:
0 comments:
Post a Comment