Ալիսա Կիրակոսյանը արգենտինահայ գրող է: Նրա բանաստեղծությունների
մեծ
մասը
սիրո
մասին
են,
սակայն
ունի բանաստեղծություններ ցեղասպանության
մասին:
Գրում
է.
Իհարկե, կարելի է միայն ենթադրել, որ սա Հայոց ցեղասպանության, իր տան մասին
է և «հեռավոր երկիր» ասելով նկատի ունի Հայաստանին:
Ըստ երևույթին, նա ցեղասպանության արդյունքում գաղթած
հայերի
ժառանգ
է:
Ինչպես
բազմաթիվ
սփյուռքահայ
գրողներ,
նա
նույնպես
ունի
հայրենասիրական
բանաստեղծություններ,
որոնցում
իր
կարոտն
ու
ցավն
է
արտահայտում
կոտորված
Հայաստանի
վերաբերյալ:
Այստեղ արդեն հստակ
երևում
է,
որ
բանաստեղծությունը
Հայաստանի
մասին
է:
Եվ Աստված
Առանց հողաթափերի
Իմ ննջարանը մտավ գիշերով,
Ոտնահետքերը
Թողնելով իբրև
Քանդակված պատգամ:
Առանց հողաթափերի
Իմ ննջարանը մտավ գիշերով,
Ոտնահետքերը
Թողնելով իբրև
Քանդակված պատգամ:
Իր պատուճանը
Նա կախեց պատից
Եվ իմացություն
Հեղեց ինձ վրա:
Նա կախեց պատից
Եվ իմացություն
Հեղեց ինձ վրա:
Այստեղ հողաթափերը ունեն իրենց նշանակությունը. դրանք հանդիսանում
են
իրականությունը
թաքցնելու
միջոց:
Աստված
ոտաբոբիկ
էր,
հողաթափեր
չուներ
և
հատակին
թողնում
էր
իր
իրական
ոտնահետքերը,
իսկ
հողաթափերը
կեղծում
են
մարդու
իրական
ոտնահետքերը,
իրական էությունը:
Ոտնահետքեր թողնելուց
հետո Աստված վերցրեց նրա պատմուճանն ու կախեց պատից: Պատմուճանը նույնպես կեղծության խորհրդանիշն է: Այն թաքցնում է մարդու մարմինը, դրա իրական տեսքը, իսկ նա ու Աստված այդ սենյակում անկեղծ էին: Նրանք ննջասենյակում էին, մի սենյակում, ուր
նա միայնակ էր և կարող էր ազատ հանել իրեն պարուրող, իրեն թաքցնող իրերը՝ հագուստը,
կոշիկները:
Ննջասենյակը միակ
վայրն է, ուր մենք միայնակ ենք, ուր մենք անկեղծ ենք ինքերս մեր հետ: Բայց, այնուամենայնիվ,
երբ մենք դուրս ենք գալիս մեր սենյակից, թաքցնում ենք մեր իսկությունը հագուստով ու
կոշիկներով:
0 comments:
Post a Comment